Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Annick Severins - WaarBenJij.nu Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Annick Severins - WaarBenJij.nu

Tussenstop Singapore

Door: annickjes

Blijf op de hoogte en volg Annick

03 Januari 2012 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal!

Na een vlucht van ongeveer 11 uur ben ik anderhalf uur geleden geland op Singapore oftewel Chinga Airport. Bij het invullen van dit reisverslag vragen ze welk land en stad je bent. Daar kwam ik er pas achter dat Singapore een land is en geen stad van China. Ik kan me zo inschrijven voor Lekker Slim of Echte Meisjes in de Jungle. Het is hier nu bijna 10 voor 7 in de ochtend. De vlucht is heel goed verlopen, het ging erg snel. Ik kreeg een deken en een kussen + een eigen dvd-scherm met een afstandsbediening (voor de Liwadders: Hoe dan?!) Dus ik heb de reis vooral gevuld met Glee, Modern Family, Man on Fire, Glee the Movie, Two and a Half Man en natuurlijk Mario! Jaja, zelfs ik kon zelfs Nintendo spelletjes spelen! Bij de lunch merk je gelijk al dat je richting het Oosten gaat, chicken curry. Voor mij was het meer een ontbijt dus ik heb niet heel veel opgegeten want mijn Nederlandse eetritme kan dat (nog) niet aan. Gelukkig zat er ook brood en crackers bij, met Gouda kaas! Dat dan weer wel... Ik ga zo nog even rondstruinen hier zoals een echte backpacker dat hoort te doen. Het is nog lekker rustig op het vliegveld, ook niet zo gek rond deze tijd. Om 11.40 moet ik weer bij de gate zijn voor de vlucht naar Cambodja. Het is wel heerlijk warm hier, kon gelijk al mn vestjes uit doen!

Mijn internet tijd loopt langzaam af.. Tot snel!!

Dikke kus, Annick


  • 03 Januari 2012 - 06:01

    Ilse:

    Spannend Annick! Goeie vlucht nog!!

  • 03 Januari 2012 - 07:23

    Mama:

    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad. We konden je vlucht volgen via een website, leuk om te zien. Hopelijk had je leuke medepassagiers (geen krijsend kind naast je:)). Als het goed is, ben je nu geland op Siem Raep dus gaat het echt beginnen. Veel plezier!!!
    dikke kus
    mama en papa

  • 03 Januari 2012 - 08:26

    Diana:

    Mooi dat je een goede vlucht hebt gehad waarbij jij jezelf prima hebt vermaakt.

  • 03 Januari 2012 - 12:07

    Daphne:

    Oehhh wat leuk allemaal! :D Geniet ervan! Dikke kus

  • 03 Januari 2012 - 12:35

    Eva:

    Nou kind, ik dacht serieus dat Singapore bij de Fillipijnen hoorde.. dus mocht je je inschrijven: ik doe met je mee! ;)

    Veel plezier, meissie! Voorzichtig zijn! Xx

  • 07 Januari 2012 - 11:03

    Sanne Rabenberg:

    Hee Annick! wat leuk dat je dit doet! Ik lees elk verslag trouwens :P veel plezier en veel succes daar!! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2012

Van slippers naar schaatsen...

04 Februari 2012

Genieten in Sihanoukville

29 Januari 2012

De laatste weken..

21 Januari 2012

De rimboe 2.0

13 Januari 2012

De eerste week zit erop!
Annick

Actief sinds 28 Dec. 2011
Verslag gelezen: 818
Totaal aantal bezoekers 29800

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 03 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: