Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Abbekerk, Nederland van Annick Severins - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Abbekerk, Nederland van Annick Severins - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: annickjes

Blijf op de hoogte en volg Annick

01 Januari 2012 | Nederland, Abbekerk

Hallo allemaal!

Het is bijna zover, nog 1 nachtje slapen en mijn avontuur gaat beginnen. Al een paar maanden terug begonnen met inentingen halen, ticket boeken en nog meer geregel. Maar als je dan je tas (lees. ik-val-bijna-achterover-tas) inpakt komt het toch wel erg dichtbij! Ik vlieg morgen om 10.40 (Nederlandse tijd) naar Singapore waar ik 05.55 (plaatselijke tijd) aankom. Daar kan ik vervolgens genieten van het vliegveld tot 11.40, dan board ik voor de vlucht naar Siem Reap waar ik 13.50 (plaatselijke tijd) aankom!

Ik hoorde dat er niet duidelijk in mijn profiel stond wat ik ging doen, dus bij deze: Ik ga een maand vrijwilligerswerk doen in Cambodja. De commune waar ik zit ligt ongeveer op drie kwartier met de tuk tuk van de stad, dus dat zal zo ongeveer 2 kilometer zijn aangezien de wegen niet zoals de duitse autobahn zijn. De stichting waar ik ga helpen is Cambodia-Dutch Organization, het zal bestaan uit les geven, leraren ondersteunen, hygiene les, huizen bouwen, en waar ik ook maar nodig zal zijn. Ik heb er heel veel zin in, zo maar lekker slapen want dan is het eerder morgen ;)

Dikke kus, Annick

• 01 Januari 2012 - 21:35

Margreth:

Hee Annick, leuk om op deze manier de komende weken op de hoogte te blijven van je avontuur! We weten zeker dat je een prachtige ervaring op gaat doen. Heel veel succes en geniet er ook goed van!! We zijn nu al nieuwsgierig naar je verhalen! Liefs Jeroen en Margreth

• 01 Januari 2012 - 21:49

Diana:

We gaan jou volgen.
    Welterusten en goede reis morgen!
    Groetjes van ons allen

• 02 Januari 2012 - 17:18

Rob En Petra:

Héé Annick,
    Wat een geweldig avontuur ga je tegemoet! Ik heb net op een site gekeken waar we je kunnen volgen met je vlucht, je vliegt op dit moment boven India, wat een gekke gedachte!
    Het schiet dus al aardig op.
    Wij wensen je heel veel succes, plezier en af en toe doorzettingsvermogen.
    We houden deze site in de gaten en hebben nu al zin om je belevenissen te lezen, hopelijk heb je internet ;)
    xxx Rob en Peet